Friday, May 9, 2025
  • Guest post
  • Contact
  • Politica de confidentialitate
  • Termeni si conditii
Marketing News
No Result
View All Result
  • Acasa
  • COMERT
  • DIGITAL
  • ECONOMIC
  • EXTRA
  • GENERAL
  • RESURSE
  • SEO
  • Acasa
  • COMERT
  • DIGITAL
  • ECONOMIC
  • EXTRA
  • GENERAL
  • RESURSE
  • SEO
No Result
View All Result
Marketing News
No Result
View All Result
Home GENERAL

Marketingul online – retrospectiva unei schimbări inevitabile

April 4, 2022
A A
0
Marketingul online – retrospectiva unei schimbări inevitabile

După mai bine de doi ani de pandemie și o serie de restricții care ne-au re-trasat limitele interacțiunii umane, am putea afirma despre conexiunile digitale c-au căpătat un nou sens, folosirea lor fiind, pentru mediul de business și nu numai, singura cale de supraviețuire. Și n-am greși deloc.

 

Deasupra legăturilor care se formează în mediul virtual la nivelul rețelelor de socializare, o nouă eră a marketingului online a căpătat sens și deschidere, vârful strategiilor de promovare, vânzare și livrare fiind atins atunci când prezența internetului devenea singura poartă spre lume.

 

Folosit cu iscusință, marketingul online a înglobat viziunea vânzătorului, a prestatorului de servicii în raport cu cumpărătorul său, transformând emoția în reacții, curiozitatea în comenzi și feedback-ul clienților în material brut, numai bun de folosit în campaniile viitoare.

 

Cu o istorie vastă bazată pe fapte cu context diferit, întreaga echipă care activează în breaslă s-a trezit în fața unei provocări aparte: adaptarea la condiții de lucru neprielnice, căutarea de soluții pentru păstrarea sau chiar accelerarea interacțiunii la nivel digital și gestionarea unor rezultate care n-au fost întotdeauna ușor de asimilat.

 

Deși definiția marketingului online nu s-a modificat în ansamblu, mediul extern materializării lui a făcut-o cu prisosință și de aceea oamenii implicați în procesul de creație au fost nevoiți să se adapteze din mers, redescoperind plăcerea evadării din rutină.

 

La nivel de brand, păstrarea identității din perspectiva lucrului de acasă a reprezentat un aspect provocator iar comasarea echipelor în spații virtuale a fost un salt forțat spre progresul accelerat.

 

Laolaltă cu modificările în fața cărora am fost puși traversând această perioadă, avalanșa de accesări și de potențiali clienți care au dat buzna deodată, perspectivele de abordare a strategiilor digitale s-au schimbat, nevoia de a face față unui altfel de public fiind una vitală. Oameni care nu apreciau cumpărăturile online sau care nu agreau timpul petrecut în social media ca formă de relaxare s-au văzut în poziția de a se adapta la noutatea situației iar segmentul lor de piață a fost provocarea pe care marketingul online a acceptat-o cu brațele deschise.

 

Tot ceea ce știam până la declanșarea pandemiei despre publicitate, comunicare, putere de persuasiune și vânzare în mediul online s-a rescris după reguli noi, accesarea anumitor resurse și trasarea unor traiectorii diferite fiind inevitabile.

 

Spunem despre marketingul online că este un cumul de factori, servicii și strategii care combinate după rețete personalizate pot da rezultate spectaculoase. Sub influența factorilor externi care au schimbat fundamental felul de a privi lucrurile în toate domeniile, grija pentru abordările care durează și planurile la a căror îmbunătățire lucrăm constant, păstrăm pentru sfera digitală atenția orientată spre a acoperi fiecare spațiu liber cu piesa de puzzle potrivită.

 

De la cumpărăturile zilnice la cursuri din sfera educațională, de la ședințe și interviuri de angajare, de la evenimente sociale la reuniuni familiale, totul se desfășoară acum într-un mediu pregătit să le găzduiască iar de organizarea lui pentru funcționarea perfectă îi putem da credit noțiunii de marketing online. Povestea merge mai departe.

Tags: digital marketing
ShareTweetSend
Previous Post

Comerțul online în România și situația geopolitică actuală – legături și concluzii

Next Post

Google lansează instrumentul de căutare cu amănuntul pentru a îmbunătăți descoperirea cumpărătorilor

Next Post
Google lansează instrumentul de căutare cu amănuntul pentru a îmbunătăți descoperirea cumpărătorilor

Google lansează instrumentul de căutare cu amănuntul pentru a îmbunătăți descoperirea cumpărătorilor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Ce cauta ANAF in rambursurile clientilor ? Cauta multe zerouri. Cauta ilegalitati tot la vanzatori, nu la clienti.

Ce cauta ANAF in rambursurile clientilor ? Cauta multe zerouri. Cauta ilegalitati tot la vanzatori, nu la clienti.

A plecat fulgerător dintre noi. A dispărut un vizionar: Laszlo Pacso

A plecat fulgerător dintre noi. A dispărut un vizionar: Laszlo Pacso

Panica cu obligativitatea logourilor ANPC pe magazinele online

Panica cu obligativitatea logourilor ANPC pe magazinele online

Comerțul online în România și situația geopolitică actuală – legături și concluzii

Comerțul online în România și situația geopolitică actuală – legături și concluzii

Crearea de noi afaceri digitale cu Qaya

Crearea de noi afaceri digitale cu Qaya

Comerțul social va crește de trei ori mai repede decât comerțul electronic tradițional: Accenture

Comerțul social va crește de trei ori mai repede decât comerțul electronic tradițional: Accenture

Decalajul de competențe digitale din marketing ar putea deveni „negestionat” pe măsură ce competența scade

Decalajul de competențe digitale din marketing ar putea deveni „negestionat” pe măsură ce competența scade

Premiile e-commerce Germania au revenit

Premiile e-commerce Germania au revenit

Descoperiți soluțiile ideale de ambalare și accesorii pentru cadouri la standul afo.ro din cadrul CORPORATE GIFTS SHOW

Descoperiți soluțiile ideale de ambalare și accesorii pentru cadouri la standul afo.ro din cadrul CORPORATE GIFTS SHOW

Marketingul Afiliat: Cum să Transformi Afilierea în Succes Online

Marketingul Afiliat: Cum să Transformi Afilierea în Succes Online

CP – World of Digital Spring, evenimentul neconvențional al momentului 15 iunie 2023

CP – World of Digital Spring, evenimentul neconvențional al momentului 15 iunie 2023

GPeC SUMMIT 22-23 Mai: Conferință, Expo, Cursuri și Networking cu elita pieței de E-Commerce și Digital Marketing

GPeC SUMMIT 22-23 Mai: Conferință, Expo, Cursuri și Networking cu elita pieței de E-Commerce și Digital Marketing

cartea despre comert online cartea despre comert online cartea despre comert online

Recent News

Descoperiți soluțiile ideale de ambalare și accesorii pentru cadouri la standul afo.ro din cadrul CORPORATE GIFTS SHOW

Descoperiți soluțiile ideale de ambalare și accesorii pentru cadouri la standul afo.ro din cadrul CORPORATE GIFTS SHOW

Marketingul Afiliat: Cum să Transformi Afilierea în Succes Online

Marketingul Afiliat: Cum să Transformi Afilierea în Succes Online

CP – World of Digital Spring, evenimentul neconvențional al momentului 15 iunie 2023

CP – World of Digital Spring, evenimentul neconvențional al momentului 15 iunie 2023

GPeC SUMMIT 22-23 Mai: Conferință, Expo, Cursuri și Networking cu elita pieței de E-Commerce și Digital Marketing

GPeC SUMMIT 22-23 Mai: Conferință, Expo, Cursuri și Networking cu elita pieței de E-Commerce și Digital Marketing

Marketing News

© 2022 Marketing News - este un proiect Maximsite.ro.

Navigate Site

  • Guest post
  • Contact
  • Politica de confidentialitate
  • Termeni si conditii

Follow Us

No Result
View All Result
  • Acasa
  • COMERT
  • SEO
  • DIGITAL
  • GENERAL
  • RESURSE

© 2022 Marketing News - este un proiect Maximsite.ro.