Saturday, April 1, 2023
  • Guest post
  • Contact
  • Politica de confidentialitate
  • Termeni si conditii
Marketing News
No Result
View All Result
  • Acasa
  • COMERT
  • DIGITAL
  • ECONOMIC
  • EXTRA
  • GENERAL
  • RESURSE
  • SEO
  • Acasa
  • COMERT
  • DIGITAL
  • ECONOMIC
  • EXTRA
  • GENERAL
  • RESURSE
  • SEO
No Result
View All Result
Marketing News
No Result
View All Result
Home SEO

Google lansează instrumentul de căutare cu amănuntul pentru a îmbunătăți descoperirea cumpărătorilor

April 5, 2022
A A
0
Google lansează instrumentul de căutare cu amănuntul pentru a îmbunătăți descoperirea cumpărătorilor
  • Pentru a împiedica comercianții să piardă vânzări din cauza rezultatelor slabe ale căutării, Google a introdus un instrument de căutare cu amănuntul pentru  a oferi clienților rezultate de căutare mai precise atunci când fac cumpărături online, a declarat miercuri Srikanth Belwadi, manager de produs al grupului Google Cloud, într-o postare pe blog.
  • Potrivit anunțului, instrumentul este echipat cu înțelegere avansată a interogărilor pentru a oferi cumpărătorilor rezultate de căutare mai bune și căutare semantică pentru a potrivi trăsăturile produsului cu conținutul site-ului pentru descoperire. Instrumentul de căutare optimizează rezultatele prin valorificarea interacțiunii utilizatorilor și modele de clasare și include, de asemenea, practici de confidențialitate care protejează datele retailerului cu controale de acces.
  • Printre retailerii care au testat Retail Search se numără Lowe’s, Fnac Darty și Casas Pernambucanas. Până acum, companiile care au încercat această funcție au înregistrat o creștere a conversiilor vânzărilor, dimensiuni mai mari ale coșurilor și o implicare mai bună a clienților, a spus Belwadi .

Perspectiva de cautare

Google a creat funcția de căutare cu amănuntul pentru a aborda căutările inadecvate care duc la abandonarea coșului de pe site-urile de comerț electronic. Gigantul tehnologic a efectuat un sondaj cu Harris Poll, indicând că 94% dintre consumatorii din SUA au părăsit o sesiune de cumpărături din cauza rezultatelor inexacte ale căutării. Compania a mai spus că comercianții cu amănuntul pierd 300 de miliarde de dolari în vânzări anual din cauza abandonului căutărilor în SUA.

„Astăzi, oamenii se așteaptă ca motoarele de căutare să înțeleagă mai profund intenția lor, să returneze rezultate relevante mai repede și să îi ajute să descopere noi produse cu ușurință, cu recomandări personalizate”, a scris Belwadi în anunț. „Acum, prin puterea Căutării cu amănuntul, atunci când un cumpărător caută o „rochie lungă, neagră, cu mâneci scurte și o potrivire confortabilă” pe un site de comerț electronic, ar trebui să obțină imediat rezultate exact pentru asta – în loc să-și rafineze căutarea de mai multe ori. , sau mai rău, renunțând la călătoria lor de cumpărături.”

Neelima Sharma, vicepreședintele senior pentru tehnologie. e-commerce, marketing și merchandising la Lowe’s, a declarat într-o declarație că, de la parteneriatul cu Google, retailerul de îmbunătățiri pentru locuințe a înregistrat o creștere a conversiei în căutare, o scădere a ratei fără rezultate găsite, o creștere a ratei de clic și rezultate de căutare îmbunătățite pentru căutările cu coadă lungă.

În plus față de Retail Search, Google a lansat și alte instrumente pentru a ajuta comercianții cu tehnologia lor de comerț electronic și pentru a face experiența de cumpărături mai ușoară pentru clienți. În luna mai anul trecut, compania și-a extins parteneriatul cu Shopify , permițând vânzătorilor să-și prezinte cu ușurință produsele clienților pe instrumentele sale de navigare pe mobil. De asemenea, a lansat un instrument Shopping Graph, care urmărește produsele, comercianții, mărcile, recenziile și informațiile despre inventar folosind inteligența artificială. În septembrie, compania a introdus Google Lens , care permite cumpărătorilor să caute și să cumpere folosind imagini și videoclipuri pe o anumită pagină web.

Pandemia de COVID-19 a accelerat cheltuielile pentru comerțul electronic, dar cercetările sugerează că consumatorii încă apelează la magazine pentru majoritatea achizițiilor lor. Un raport din 2021 de la Forrester prevede că 72% din comerțul cu amănuntul va avea loc în magazinele fizice în 2024. Totuși, comerțul electronic a crescut cu 30% în 2020, cea mai mare creștere din 2002, potrivit Forrester.

Tags: cautare amanuntulgoogle
ShareTweetSend
Previous Post

Marketingul online – retrospectiva unei schimbări inevitabile

Next Post

Dropbox Shop se lansează în versiune beta deschisă pentru a permite creatorilor să vândă conținut digital

Next Post
Dropbox Shop se lansează în versiune beta deschisă pentru a permite creatorilor să vândă conținut digital

Dropbox Shop se lansează în versiune beta deschisă pentru a permite creatorilor să vândă conținut digital

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Ce cauta ANAF in rambursurile clientilor ? Cauta multe zerouri. Cauta ilegalitati tot la vanzatori, nu la clienti.

Ce cauta ANAF in rambursurile clientilor ? Cauta multe zerouri. Cauta ilegalitati tot la vanzatori, nu la clienti.

A plecat fulgerător dintre noi. A dispărut un vizionar: Laszlo Pacso

A plecat fulgerător dintre noi. A dispărut un vizionar: Laszlo Pacso

Comerțul online în România și situația geopolitică actuală – legături și concluzii

Comerțul online în România și situația geopolitică actuală – legături și concluzii

Panica cu obligativitatea logourilor ANPC pe magazinele online

Panica cu obligativitatea logourilor ANPC pe magazinele online

Crearea de noi afaceri digitale cu Qaya

Crearea de noi afaceri digitale cu Qaya

Comerțul social va crește de trei ori mai repede decât comerțul electronic tradițional: Accenture

Comerțul social va crește de trei ori mai repede decât comerțul electronic tradițional: Accenture

Decalajul de competențe digitale din marketing ar putea deveni „negestionat” pe măsură ce competența scade

Decalajul de competențe digitale din marketing ar putea deveni „negestionat” pe măsură ce competența scade

Premiile e-commerce Germania au revenit

Premiile e-commerce Germania au revenit

Speakeri internaționali de renume vin la European Digital Commerce, cel mai important summit de comerț al primăverii

Speakeri internaționali de renume vin la European Digital Commerce, cel mai important summit de comerț al primăverii

Romania e pe primul loc in UE la femei in roluri de conducere. Domeniile dominate de femei sunt Medicina, Educatie, HR si Marketing

Romania e pe primul loc in UE la femei in roluri de conducere. Domeniile dominate de femei sunt Medicina, Educatie, HR si Marketing

Invitatie webinar Incoterms 2020 – Noutati, provocari si oportunitati – 14 martie

Invitatie webinar Incoterms 2020 – Noutati, provocari si oportunitati – 14 martie

AdWorld Conference 2023 – O viziune globală asupra marketingului

AdWorld Conference 2023 – O viziune globală asupra marketingului

cartea despre comert online cartea despre comert online cartea despre comert online

Recent News

Speakeri internaționali de renume vin la European Digital Commerce, cel mai important summit de comerț al primăverii

Speakeri internaționali de renume vin la European Digital Commerce, cel mai important summit de comerț al primăverii

Romania e pe primul loc in UE la femei in roluri de conducere. Domeniile dominate de femei sunt Medicina, Educatie, HR si Marketing

Romania e pe primul loc in UE la femei in roluri de conducere. Domeniile dominate de femei sunt Medicina, Educatie, HR si Marketing

Invitatie webinar Incoterms 2020 – Noutati, provocari si oportunitati – 14 martie

Invitatie webinar Incoterms 2020 – Noutati, provocari si oportunitati – 14 martie

AdWorld Conference 2023 – O viziune globală asupra marketingului

AdWorld Conference 2023 – O viziune globală asupra marketingului

Marketing News

© 2022 Marketing News - este un proiect Maximsite.ro.

Navigate Site

  • Guest post
  • Contact
  • Politica de confidentialitate
  • Termeni si conditii

Follow Us

No Result
View All Result
  • Acasa
  • COMERT
  • SEO
  • DIGITAL
  • GENERAL
  • RESURSE

© 2022 Marketing News - este un proiect Maximsite.ro.