Dropbox Shop , o platformă care permite creatorilor să vândă conținut digital direct clienților lor, este acum disponibilă în versiune beta deschisă, a anunțat Dropbox marți. De asemenea, compania introduce noi actualizări ale platformei și adaugă capabilități de basculare. De asemenea, acum puteți personaliza vitrina și adresele URL și puteți încorpora coduri HTML.
Dropbox Shop a fost lansat în versiune beta privată anul trecut și permite utilizatorilor să creeze liste de produse pentru conținut digital. Puteți adăuga conținut direct din Dropbox, puteți seta o imagine personalizată, previzualizare audio sau video și apoi afișați prețul. Creatorii au acum și opțiunea de a activa bacșișul. Dropbox va crea apoi un link care poate fi partajat sau încorporabil pe care îl puteți insera în postări de pe rețelele sociale, e-mailuri, pagini web și multe altele.
Puteți să vă creați propria vitrină de comerț electronic, să vă editați profilul și să personalizați adresa URL a magazinului pentru a vă afișa produsele. Dropbox este în parteneriat cu Stripe și PayPal pentru a le permite creatorilor să ofere clienților mai multe opțiuni de plată, pe lângă cardurile de credit majore și Google Pay. De asemenea, utilizatorii pot examina și urmări datele despre vânzări și pot vedea informații despre clienți, cum ar fi sursele de trafic și tranzacțiile istorice.
Exemple de tip de conținut care poate fi vândut cu Shop includ cursuri și materiale educaționale, artă digitală și design grafic, muzică și audio, scriere și publicare, foi de calcul pentru finanțe personale, tutoriale pentru jocuri, videoclipuri de fitness și wellness, film, fotografie, animație, instrumente digitale și multe altele. Dropbox Shop acceptă numeroase formate de fișiere pentru încărcarea imaginilor, audio și video. De asemenea, puteți încărca mai multe tipuri de fișiere în fiecare listă.
Dropbox observă că în prezent nu ia o reducere procentuală a tranzacțiilor, deoarece se află în etapele incipiente ale dezvoltării acestui produs. Este probabil ca acest lucru să se schimbe odată ce Dropbox Shop trece dincolo de faza beta. Dropbox Shop beta este disponibil astăzi pentru utilizatorii individuali cu planurile Dropbox Basic, Plus și Professional din Statele Unite.
Odată cu creșterea continuă a economiei creatorilor, mai mulți oameni caută să-și vândă produsele digitale. Odată cu lansarea Dropbox Shop, compania caută să concureze cu alte platforme online care permit creatorilor și utilizatorilor să vândă produse digitale, cum ar fi Shopify și SendOwl .
Pe lângă știrile despre Dropbox Shop, compania a introdus și cea mai nouă iterație a Dropbox Backup. Backup-ul a fost actualizat cu noi funcții, inclusiv un flux de restaurare și setări suplimentare pentru a gestiona backup-urile pe computer. Dropbox observă că Backup poate fi folosit pentru a vă asigura că ați făcut pașii necesari pentru a vă proteja cele mai importante fișiere. Dropbox Backup este disponibil pentru toate planurile și este, de asemenea, disponibil ca ofertă independentă pentru utilizatorii noi și Basic.