Saturday, April 1, 2023
  • Guest post
  • Contact
  • Politica de confidentialitate
  • Termeni si conditii
Marketing News
No Result
View All Result
  • Acasa
  • COMERT
  • DIGITAL
  • ECONOMIC
  • EXTRA
  • GENERAL
  • RESURSE
  • SEO
  • Acasa
  • COMERT
  • DIGITAL
  • ECONOMIC
  • EXTRA
  • GENERAL
  • RESURSE
  • SEO
No Result
View All Result
Marketing News
No Result
View All Result
Home GENERAL

Campaign Trail: Cum Coca-Cola oferă logo-ului său vechi de 130 de ani un fler contemporan

marketingdrive.com

January 29, 2022
A A
0
Campaign Trail: Cum Coca-Cola oferă logo-ului său vechi de 130 de ani un fler contemporan

Suprapunerea scrisului din secolul al XIX-lea pe cutii bogate în nuanțe echilibrează nostalgia și modernitatea, o reamintire reconfortantă a statutului iconic al Coca-Cola.

Campaign Trail este analiza noastră a unora dintre cele mai bune și mai rele eforturi creative noi din lumea marketingului. Vezi aici coloanele anterioare din arhive .

Anumite mărci sunt atașate pentru totdeauna unei scheme de culori sau unui anumit tip de literă. Coca-Cola, de exemplu, de-a lungul anilor a legat o cutie de culoare roșu aprins cu inscripție cursivă albă de sifonul său clasic. Chiar și cu textul într-o altă limbă, produsul este universal recunoscut.

În timp ce gigantul băuturii este oarecum căsătorit cu același aspect general pentru sifonul său clasic, doar logo-ul său posedă influența mărcii și recunoașterea globală care eliberează celelalte varietăți de arome pentru a se juca cu actori secundari precum culoarea și iconografia de fundal.

Noul ambalaj, anunțat pe 19 ianuarie , se bazează pe branding-ul erou al Coca-Cola al scriptului său curgător de 130 de ani – în față și în centru pe cutii – schimbând în același timp aspectul produselor sale aromate și a omologilor lor fără zahăr. În ciuda aspectului simplificat al cutiilor bogate în nuanțe, băuturile vor fi în continuare ușor de recunoscut pe rafturile magazinelor.

„Cred că acesta este testul acid pentru a stabili dacă acea marcă sau acel ambalaj își îndeplinește misiunea de recunoaștere: poți să-ți încețoști ochii și să-l alegi în continuare?”

Terrance Weinzierl

Director de tip, Monotype

Suprapunerea siglei din secolul al XIX-lea pe cutiile de culoare uni oferă un oarecare echilibru între nostalgie și modernitate, o reamintire reconfortantă a mărcii iconice de băuturi care este Coca-Cola, potrivit Terrance Weinzierl, director de tip la Monotype.

„Când merg la magazin și caut Cola, vei putea recunoaște aceste arome de la doi metri distanță, cu ochii miji”, a spus Weinzierl. „Și cred că acesta este testul acid dacă acea marcă sau acel ambalaj își împlinește misiunea de recunoaștere: poți să-ți încețoșești ochii și să-l alegi în continuare?”

„Efectul Chobani”

Reproiectarea cutiei, care va începe să ajungă pe rafturile magazinelor luna aceasta, se bazează pe sistemul de design simplificat al mărcii de băuturi din aprilie 2021 pentru produsele sale Coca-Cola, Coca-Cola Zero Sugar și Diet Coke. Această actualizare a tăiat elementele vizuale străine și a redus aspectul general al mărcii în ceea ce a fost prima reproiectare globală a ambalajului din 2016 , când compania și-a instituit pentru prima dată strategia „One Brand”.

În cea mai recentă actualizare, Coca-Cola aduce o oarecare uniformitate pe raft și în portofoliul său de arome. Împreună, linia pare mai consistentă din punct de vedere vizual decât în ​​trecut, pentru care Weinzierl le-a amintit de ambalajul strălucitor și ocupat al Cherry Coke din anii 1990 . Acum, culorile stivuite pe băuturile cu mai multe arome, cum ar fi Cherry și Vanilia, ajută, de asemenea, la comunicarea a ceea ce se află în cutie, creând o legătură mai clară între ambalaj și produs.

„Când mă uit la toată gama, îmi amintește de o hartă a metroului”, a spus Weinzierl. „Există un designer pe nume Harry Beck, care a realizat harta originală a metroului londonez și a extras-o dintr-o hartă reală în această imagine de linii și puncte de anumite culori. Această abstracție face ca întreaga linie de produse [Coca-Cola] să fie ușor de navigat. imediat.”

Noi cutii color-block pentru sifonul de cafea Coca-Cola.
Prin amabilitatea companiei Coca-Cola

Cea mai recentă actualizare a Coca-Cola se aliniază cu reducerea mai largă a activelor vizuale și a ambalajelor mărcilor din ultimii ani. Modificările mărcilor au căpătat o nouă importanță în ultimii doi ani, deoarece agenții de marketing au lucrat pentru a-și menține mărcile relevante într-un peisaj modificat de pandemie.

Dar, așa cum apar tendințele în modă, stilurile tipografice se retrag și curg, a spus Weinzierl. În ultimii 10 până la 20 de ani, a existat un impuls pentru a abandona vechile fonturi de scriere și a utiliza sans serifuri geometrice. În anii 2010, mărci precum Burberry, Google și Yahoo au trecut la logo-uri mai plate, în stil bloc, în încercarea de a ajunge la consumatorii contemporani pe canalele digitale.

„Cred că suntem de cealaltă parte a acestei tendințe”, a spus Weinzierl. „Acest lucru se referă și la ceea ce numim „efectul Chobani”. Chobani a introdus acest tip serif moale care arată retro, sănătos și uman – un fel de sans serif anti-geometric. De atunci, o grămadă de alte companii au preluat această tendință pentru stiluri care sunt mult mai umane, mai accesibile și cu aspect prietenos. , spre deosebire de un sans serif geometric.”

Ambalare ca poster

Coca-Cola nu este singura care începe anul cu un aspect proaspăt. M&M’s și Anheuser-Busch au dezvăluit, de asemenea, reîmprospătări ale mărcii la mijlocul lunii ianuarie, punând probabil bazele realinierii valorilor mărcii sau inițiativelor de marketing mai largi în anul următor, deoarece ei și alte mărci globale continuă să se adapteze la sughițurile legate de COVID-19 sau lanțul de aprovizionare. probleme.

„… Ambalajul trebuie să funcționeze ca un poster în miniatură, cu echilibrul corect de informații pe el. Dacă este prea dens, consumatorii nu îl vor citi. Dacă nu există suficiente informații, s-ar putea să nu îl aleagă.”

Terrance Weinzierl

Director de tip, Monotype

Aceste tipuri de modificări ale siglelor sau ale ambalajelor nu sunt de obicei puse în aplicare la întâmplare – în special pentru companii masive precum Coca-Cola. Vârful anului este un termen limită firesc pentru proiecte majore, cum ar fi o actualizare a siglei sau o revizuire a ambalajului, semnalând că noul aspect al Coca-Cola a fost în lucru de luni sau chiar ani, fiind supus cercetării, testarii, planificarea și lansarea minuțioase a consumatorilor. după Weinzierl. Și cu o concurență acerbă pe rafturile magazinelor, importanța aspectului general al unei mărci se întinde dincolo de simple aparențe pentru a afecta rezultatul final.

„Un magazin alimentar este o mină de aur pentru design grafic, cu poate la fel de multe fonturi ca o bibliotecă”, a spus Weinzierl. „Dar ambalajul trebuie să funcționeze ca un poster în miniatură, cu echilibrul corect de informații pe el. Dacă este prea dens, consumatorii nu îl vor citi. Dacă nu există suficiente informații, s-ar putea să nu o aleagă.”

Tags: coca colamaketing
ShareTweetSend
Previous Post

Raport de prezentare globală Digital 2022, Romania in crestere

Next Post

În metaversul lui Mark Zuckerberg, cum va arăta lumea reclamelor?

Next Post
În metaversul lui Mark Zuckerberg, cum va arăta lumea reclamelor?

În metaversul lui Mark Zuckerberg, cum va arăta lumea reclamelor?

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Ce cauta ANAF in rambursurile clientilor ? Cauta multe zerouri. Cauta ilegalitati tot la vanzatori, nu la clienti.

Ce cauta ANAF in rambursurile clientilor ? Cauta multe zerouri. Cauta ilegalitati tot la vanzatori, nu la clienti.

A plecat fulgerător dintre noi. A dispărut un vizionar: Laszlo Pacso

A plecat fulgerător dintre noi. A dispărut un vizionar: Laszlo Pacso

Comerțul online în România și situația geopolitică actuală – legături și concluzii

Comerțul online în România și situația geopolitică actuală – legături și concluzii

Panica cu obligativitatea logourilor ANPC pe magazinele online

Panica cu obligativitatea logourilor ANPC pe magazinele online

Crearea de noi afaceri digitale cu Qaya

Crearea de noi afaceri digitale cu Qaya

Comerțul social va crește de trei ori mai repede decât comerțul electronic tradițional: Accenture

Comerțul social va crește de trei ori mai repede decât comerțul electronic tradițional: Accenture

Decalajul de competențe digitale din marketing ar putea deveni „negestionat” pe măsură ce competența scade

Decalajul de competențe digitale din marketing ar putea deveni „negestionat” pe măsură ce competența scade

Premiile e-commerce Germania au revenit

Premiile e-commerce Germania au revenit

Speakeri internaționali de renume vin la European Digital Commerce, cel mai important summit de comerț al primăverii

Speakeri internaționali de renume vin la European Digital Commerce, cel mai important summit de comerț al primăverii

Romania e pe primul loc in UE la femei in roluri de conducere. Domeniile dominate de femei sunt Medicina, Educatie, HR si Marketing

Romania e pe primul loc in UE la femei in roluri de conducere. Domeniile dominate de femei sunt Medicina, Educatie, HR si Marketing

Invitatie webinar Incoterms 2020 – Noutati, provocari si oportunitati – 14 martie

Invitatie webinar Incoterms 2020 – Noutati, provocari si oportunitati – 14 martie

AdWorld Conference 2023 – O viziune globală asupra marketingului

AdWorld Conference 2023 – O viziune globală asupra marketingului

cartea despre comert online cartea despre comert online cartea despre comert online

Recent News

Speakeri internaționali de renume vin la European Digital Commerce, cel mai important summit de comerț al primăverii

Speakeri internaționali de renume vin la European Digital Commerce, cel mai important summit de comerț al primăverii

Romania e pe primul loc in UE la femei in roluri de conducere. Domeniile dominate de femei sunt Medicina, Educatie, HR si Marketing

Romania e pe primul loc in UE la femei in roluri de conducere. Domeniile dominate de femei sunt Medicina, Educatie, HR si Marketing

Invitatie webinar Incoterms 2020 – Noutati, provocari si oportunitati – 14 martie

Invitatie webinar Incoterms 2020 – Noutati, provocari si oportunitati – 14 martie

AdWorld Conference 2023 – O viziune globală asupra marketingului

AdWorld Conference 2023 – O viziune globală asupra marketingului

Marketing News

© 2022 Marketing News - este un proiect Maximsite.ro.

Navigate Site

  • Guest post
  • Contact
  • Politica de confidentialitate
  • Termeni si conditii

Follow Us

No Result
View All Result
  • Acasa
  • COMERT
  • SEO
  • DIGITAL
  • GENERAL
  • RESURSE

© 2022 Marketing News - este un proiect Maximsite.ro.